Stay busy!

24.01.2017

Jak určitě víte, internet je takový Big brother. Ať se snažíte sebevíc a jste opatrní, váš pohyb myší (nebo prstem) po netu je monitorován a pečlivě analyzován. A i když je to prý hlavně pro marketingové účely a zobrazování relevantní reklamy, často se najdou zajímavé nemarketingové analýzy, které z těchto dat vycházejí.

Nás nejvíce upoutala ta, kterou na sklonku minulého roku zveřejnil Facebook. Na základě námi všemi, ať už vědomě či nevědomky dodaných dat vytvořil tzv. rozchodovou studii.

Jak to dokázal? Jednoduše. Sledoval měnící se statusy na profilech vybraného vzorku uživatelů za několik let a přišel se zajímavým vzorcem chování. Většina rozchodů se udála během nebo po dovolených a v období vánočního volna.

Po dalších doplňujících analýzách vyšlo najevo, že v průběhu pracovního týdne lidé většinou nic moc důležitého neřeší. To vyplývá hlavně nedostatku času a mnoha povinností, které mají. Jakmile ale díky volnu dostanou možnost být s partnerem nebo partnerkou delší čas, komunikace vázne nebo je naopak bouřlivá. Oba případy pak vedou k rozchodu.

Facebook má tedy pro všechny své uživatele “hodnotnou radu“, který se vešla do pouhých dvou slov: STAY BUSY!

My si zase myslíme, že je lepší věci řešit, než přecházet, a tak je to i s našimi nástroji a aplikacemi. Je rozhodně lepší co nejdříve zjistit, jak na tom firma je a jak neúspěšná je její strategie, protože je vždycky čas s tím něco udělat na základě kvalitní a důkladné analýzy, než ignorovat realitu a chovat se jako úspěšný kapitán stojící na přídi, který nevnímá, že loď se už potápí.

My pro vás máme po velmi důkladné analýze taky velmi “hodnotnou“ radu, a taky má jen dvě slova: BE HAPPY! Co vy na to...zvládnete to?